Offerte aanvraag

Algemene voorwaarden

Adresgegevens:
Limo Service Westland
Beukenlaan 41
2691 RS 's-Gravenzande
Tel. 0174 41 67 66
Mob. 06 520 488 70
E-mail Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Wilt u meer informatie over de limousine of wilt u een prijsopgaaf?

Vul dan rechts het formulier in en u krijgt zo spoedig mogelijk antwoord op uw vraag.

LimoServiceWestland

ALGEMENE VOORWAARDEN AANGAANDE RESERVERINGEN LIMO SERVICE WESTLAND

Om het gebruik van onze limousine´s zo prettig mogelijk te maken voor u, vragen wij uw medewerking en akkoord verklaring van onderstaande voorwaarden;

1. De huurder en/of ondertekenaar van het contract is verantwoordelijk voor zijn gezelschap.

2. De huurder geeft hierbij toestemming aan Limo Service Westland om alle openstaande rekeningen en/of extra kosten ten laste van de klant op de rekening te zetten.

3. De verhuurder kan bij reservering een voorschot van 25% vragen van de te verwachten totaalprijs, dit kan worden voldaan d.m.v. overschrijving of contante betaling.

4. Het restant bedrag wordt ofwel voor de opdracht op onze rekening gestort ofwel direct bij start opdracht contant aan de chauffeur betaald.

5. De huurder is gerechtigd de van tevoren afgesloten rit te annuleren door middel van mondelinge of schriftelijke kennisgeving.

6. Bij annulering wordt het voorschot niet terugbetaald.

7. Indien annulering plaats vindt maximaal 5 dagen voor aanvang van de opdracht is huurder aan Limo Service Westland 50 % verschuldigd van de overeengekomen ritprijs.

8. Indien annulering plaatst, vindt tijdens de rit of binnen 24 uur voor aanvang van opdracht is de huurder de volledige ritprijs verschuldigd.

9. De huurder dient altijd rekening te houden met een eventuele meerprijs door extra uren en/of extra opdrachten.

10. Limo Service Westland is niet verantwoordelijk voor eventuele fouten en/of gebreken van zijn onderaannemers.

11. Indien, door wat voor oorzaak dan ook, de huurder niet tevreden is over de door Limo Service Westland geleverde diensten, dient deze klacht binnen 24 uur volledig en duidelijk omschreven ingediend te zijn bij Limo Service Westland. Indien Limo Service Westland niet binnen de tijdslimiet een klacht ontvangt, verklaard huurder volledig tevreden te zijn over de geleverde diensten. Wanneer er een klacht is gedeponeerd, geeft dat de huurder geen recht om de betaling op te schorten of te herroepen.

12. Het is niet toegestaan om in de limousines te roken.

13. Alle onderstaande genoemde prijzen zijn exclusief BTW

14. Indien door schuld van de huurder of zijn gezelschap de onderstaande zaken gebeuren, gaat de huurder ermee akkoord dat deze tegen de volgende tarieven in rekening worden gebracht;

· € 10,- Per gebroken glas

· € 45,- Per beschadigde CD/DVD

· €150,- Reinigen en desinfecteren (bij vervuilen van interieur door misselijkheid)

· €100,- Reinigen en waxen (bij vervuilen van exterieur door misselijkheid)

· €150,- Minimaal bij ieder brandgat, scheuren of beschadigen van het interieur

· €150,- Minimaal bij iedere vorm van vandalisme

· Dubbele kosten zullen in rekening worden gebracht bij verwijderen/ stelen van bovenstaande items uit de limousine

15. Limo Service Westland is niet verantwoordelijk voor achtergelaten items in de wagens.

16. Limo Service Westland is niet verantwoordelijk voor beschadiging en/of zoekraken van door huurder meegebrachte voorwerpen.

17. Indien door storingen en/of mankementen de limousine niet verder kan rijden, zal een door Limo Service Westland aangewezen wagen de rit verder afmaken of zal de huurder gecompenseerd worden voor het restant van de rit.

18. Indien door storingen en/of mankementen de gehuurde limousine niet inzetbaar is, zal door Limo Service Westland een vergelijkbare limousine worden aangeboden.

19. Limo Service Westland is niet verantwoordelijk voor vertraging veroorzaakt door onvoorziene verkeersproblemen, ongelukken of andere onvoorziene oorzaken.

20.Limo Service Westland garandeert dat de limousines constant worden gecheckt om de hoogste standaards te waarborgen en daarmee zoveel mogelijk gebreken te voorkomen.

21. Huurder accepteert al deze Algemene Voorwaarden bij bevestigen van de genoemde vervoersopdracht en prijs per email of mondelinge akkoord.